Frihetskänslan




I bilen påväg till jobbet;

Karin: "Pappa, tycker du att jag ska klippa håret kort? " (Tänker på hur alla jag någonsin föreslagit det till har svarat tvärt nej)
Pappa: "Du gör precis det du vill göra, vill du klippa håret kort så gör du det, gör det du känner för just nu."

...och från och med den dagen satte papsen små ivriga tomtar i mitt huvud som tycker att jag ska "go crazeh n do it do it do it" (Jag varnar för att det låter sinensstört). Medan mina eldiga lockar som sträcker sig ner till svanken gråter och bönar och ber "behåll oss!!!!! .....Du skulle bara våga!"

På bilden har vi ett perfekt exempel på hur steget från långt till kort hår har förändrat utseendet brutalt - Kate Winslet blev ju snyggare än någonsin, när hon tog steget...

Frihetskänslan lockar.
Lockar mina lockar att falla till marken.

/K









Kommentarer
Postat av: Ellen

Du kommer att vara assnygg no matter what du gör! <3

2011-11-16 @ 20:48:27
URL: http://littlemissdidrik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0